onsdag den 20. december 2017

Sæson 2017 i Schweiz var rigtig god

Jeg var kun 10 dage i Schweiz i 2017. Det var i anden halvdel af juli måned. På det tidspunkt var al sne under 2.500 meter smeltet, så turene var lette at afvikle. Men jeg er også stor fan af snefaner, og selv om vejret i forsæsonen jo er omskifteligt, så er chancerne for snefaner på de høje ruter en del bedre omkring 1. juli, eller sidst i juni - hvor stierne er åbne.


Jeg var afsted i 2017 med et større vandrehold fra RUBY Rejser. Vi lå fast på hotel i Täsch, og på billedet ses nogle fra holdet på den første egentlige vandredag med ikoniske Matterhorn i baggrunden.

Jeg bliver ved med at være så begejstret for disse vandreture. Det giver stor afhængighed. Jeg anbefaler jo RUBY turene med mig igen i 2018 (ture til Täsch og en nu udsolgt tur til Grindelwald). Men er du selvhjulpen, så gå til min hjemmeside kattler.dk og find vejledningerne, så du kan lave turene selv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar